Zobrazeno 1 - 10
of 230
pro vyhledávání: '"proficiency levels"'
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
This study investigated the relationship between Saudi EFL learners’ English language proficiency levels and their perceptions of the educational experience in the Preparatory Year Program using the Dundee Ready Education Environment Measure (DREEM
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a2bec5367aa54966b6f93aa9d3eaae32
Autor:
Anastasiia Ptushka
Publikováno v:
Educational Challenges, Vol 29, Iss 1, Pp 124-134 (2024)
Purpose. The article examines the question of the levels of foreign language communicative competence development of students for technical specialties. The characteristics of the corresponding levels are given. The tasks are to find out the essence
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/07d302fa3ad34ddf96453a0324210108
Publikováno v:
Ana Dili Eğitimi Dergisi, Vol 11, Iss 4, Pp 951-974 (2023)
PISA Okuma Becerileri Yeterlikleri öğrencilerin okuma becerilerinde hangi düzeyde, ne tür işlemler yapabildiğini tanımlamaya yönelik bir seviyelendirme sistemidir. Bu seviyelendirme sistemi, öğrencilerin okuma becerilerindeki yeterliklerini
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fb0a22458c984c01af290deb71660cdd
Autor:
Taina Mylläri
Publikováno v:
Lähivõrdlusi, Vol 33, Pp 152-180 (2023)
"Verb constructions and complexity across proficiency levels in learner Finnish". Learner language development can be analysed by measuring complexity, accuracy and fluency. Complexity, our focus here, can be defined as the range and sophistication o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1b2e9e20d0014b3abe170567221803af
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
The paper investigates language transfers in third language acquisition of Chinese by native German and English speakers at intermediate level. Subjects are divided into two groups and complete a Grammaticality Judgment and Correction Task through a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4924325e85ce420bbf7f11285d356978
Autor:
Naouel Zoghlami
Publikováno v:
Australian Journal of Applied Linguistics, Vol 6, Iss 2 (2023)
The relative contribution of bottom-up (i.e. acoustic-phonetic) and top-down (i.e. contextual) cues for successful L2 online segmentation is still a matter of debate. This study used the gating paradigm to investigate the segmentation processes of ad
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ef92aca94ecf4c55ae6f60c03ba7cd04
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.