Zobrazeno 1 - 10
of 811
pro vyhledávání: '"professional roles"'
Publikováno v:
Journal of Education and Learning Technology, Vol 5, Iss 7, Pp 229-242 (2024)
Although South African higher education institutions experienced a surge in technology use since apartheid, the COVID-19 pandemic prompted adjustments to technology policies and the adoption of emerging technologies, impacting academics’ teaching r
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/874a1d48f4474156b1bd5506e82cadb5
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
In the early 2000s, Indonesia’s shift from teacher education institutes to universities brought about a profound change in the role of Teacher Educators (TEs), making their environment more research-focused. This exploratory study examines science
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ed9e148479d64b889de533ae2bdb7a71
Publikováno v:
BMC Oral Health, Vol 24, Iss 1, Pp 1-8 (2024)
Abstract Background Interprofessional Education (IPE) is an educational approach that brings together students from different healthcare professions to foster collaborative learning and teamwork. Before integrating IPE into the curriculum of health p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1c4a947f80ad48ff8f5a7892cc194d9e
Publikováno v:
Journal of Medical Radiation Sciences, Vol 70, Iss 3, Pp 262-269 (2023)
Abstract Introduction Recently qualified health workers including radiographers struggle with workplace integration. Similarly, in our local context, undocumented complaints were received from the various heads of departments and radiologists regardi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/17e28f61284b4a16ad79563b698b53c9
Publikováno v:
Naučno-Pedagogičeskoe Obozrenie, Iss 1, Pp 158-169 (2023)
Рассматривается новая роль вузовского преподавателя, начинающего выступать для студентов в качестве куратора-наставника. Анализируют
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3ec21080c7484f9ca7def034078f4a5c
Publikováno v:
Управленец, Vol 13, Iss 5, Pp 85-101 (2022)
Academic personnel routinely carry out a wide range of teaching, research, administrative, and expert functions. However, many of them do not focus on universality, but in fact specialize in performing one or several academic functions (profiles). Th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/19283b9c2d0e44cc8046048b36337015
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.