Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"professional practice doctorate"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Impacting Education, Vol 3, Iss 1 (2018)
Investigating a “problem of practice” is a signature feature of the EdD dissertation. Yet, little is known about how doctoral students derive their problems, the nature of the problems they study, and the impact studying problems of practice has
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4b09f1e8044949398f6eaa6557a8b035
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Review of Research in Open and Distributed Learning, Vol 12, Iss 6 (2011)
The community of inquiry (CoI) framework has commonly been used to study teaching and learning in online courses (Garrison, Anderson, & Archer 2000). This paper describes the implementation of the CoI framework in a cohort-based online EdD program, w
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/919649af550a4e4cb41f3a9c27c13b9e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Investigating a “problem of practice” is a signature feature of the EdD dissertation. Yet, little is known about how doctoral students derive their problems, the nature of the problems they study, and the impact studying problems of practice has
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______101::875ea09cc1c70a03d09b8cf17e8063e4
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/375011
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/375011
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BASE-Bielefeld Academic Search Engine
International Review of Research in Open and Distributed Learning, Vol 12, Iss 6 (2011)
Scopus-Elsevier
International Review of Research in Open and Distributed Learning, Vol 12, Iss 6 (2011)
Scopus-Elsevier
The community of inquiry (CoI) framework has commonly been used to study teaching and learning in online courses (Garrison, Anderson, & Archer 2000). This paper describes the implementation of the CoI framework in a cohort-based online EdD program, w
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c7431c04e0a564c51949610161b957f2
https://id.erudit.org/iderudit/1067481ar
https://id.erudit.org/iderudit/1067481ar