Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"professional learners"'
Book Review: Teachers as Professional Learners: Contextualising Identity Across Policy and Practice.
Autor:
Li, Xia1, Xu, Jinfen2
Publikováno v:
RELC Journal. Apr2024, Vol. 55 Issue 1, p254-256. 3p.
Autor:
Tiantian Li, Leonardo Pollettini Marcos, Wanju Huang, C. Robert Kenley, Kerrie A. Douglas, Emilee A. Madsen, Audeen W. Fentiman
Publikováno v:
Systems, Vol 11, Iss 5, p 224 (2023)
Research has shown that creating an online learning community is vital in Model-Based Systems Engineering (MBSE) training programs and can be facilitated via the Community of Inquiry (CoI) framework. For professional learners, an online learning comm
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7345836d30dd440ea5896066b89ed851
Autor:
D’Annunzio-Green, Norma, Barron, Paul
Publikováno v:
Education + Training, 2019, Vol. 61, Issue 2, pp. 187-200.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ET-04-2018-0098
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mulford, Bill
Publikováno v:
Journal of Educational Administration, 2012, Vol. 50, Issue 1, pp. 98-124.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/09578231211196087
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Phenduka, Ntaeboso
This paper looks at the qualitative study of distance learning at Lesotho College of Education. In 2002 the college was tasked by the Government of Lesotho with the provision of distance education to unqualified and under-qualified teachers. It is th
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2263/40394
Autor:
Kong, Delin1, Chen, Jiaoyue1 jiaoyuechen@hust.edu.cn
Publikováno v:
Journal of Education for Teaching. Apr2022, Vol. 48 Issue 2, p268-269. 2p.
Autor:
D'Annunzio-Green, Norma, Barron, Paul
PurposeThe purpose of this study is to examine student-learner perceptions of benefits, barriers and enablers in learning whilst working, specifically focussing on learning transfer from a university MSc in Human Resource Management to students’ pr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::ac9dc8cfc8a1ddbcdb856b463eb9f803