Zobrazeno 1 - 10
of 10 835
pro vyhledávání: '"professional factors"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alshehry, Abdualrahman Saeed1 (AUTHOR) aalshehry12345@gmail.com
Publikováno v:
PLoS ONE. 9/10/2024, Vol. 19 Issue 9, p1-16. 16p.
Autor:
Salawati, Emad1, Ghamri, Ranya1, Amir, Ashraf2, Alsubaie, Mohammed3, Abualsaud, Renad3, Bahowarth, Sarah3, Abdulrahman, Lina3, Alyazidi, Anas3 alyazidi.anas@gmail.com
Publikováno v:
Journal of Medicine & Life. Apr2024, Vol. 17 Issue 4, p449-456. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Magdalena Anna Boczkowska
Publikováno v:
Lubelski Rocznik Pedagogiczny, Vol 42, Iss 3, Pp 53-69 (2023)
Introduction: Teacher resilience is the dynamic interaction between personal, social and physical resources to counteract risk factors arising in the school context by maximising protective resources. Research Aim: The aim of the present study is to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/704d3ce2b9d941d1a481299eb9857477
Autor:
de Barreto Aranha, Ricardo Luiz1 (AUTHOR), de Castro Martins, Renata2 (AUTHOR), Paixão, Ligia Cristelli1 (AUTHOR), de Abreu, Mauro Henrique Nogueira Guimarães2 (AUTHOR) maurohenriqueabreu@gmail.com
Publikováno v:
Life (2075-1729). Jan2023, Vol. 13 Issue 1, p29. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 65, Pp S241-S242 (2022)
Introduction Workaholism or work addiction is a growing public health that may induce negative consequences on professional life. Engineers are at risk given the globalization and increased competition in their jobs. Objectives The aim of the study
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3722be295baa473e9a1cf97a5f650323
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ahmad A. AlKhaibary, Faten Z. Ramadan, Ahmad E. Aboshaiqah, Omar G. Baker, Salwa Z. AlZaatari, Salim Z. AlZaatari
Publikováno v:
Nursing Open, Vol 8, Iss 1, Pp 327-332 (2021)
Abstract Aim This study determines the impact of traditional and interactive learning activities on personal and professional development among Saudi intern nurses. Design A comparative research design was adopted by recruiting 48 intern nurses, who
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8a639e21376440c09322541a60d07283