Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"professional dispositions"'
Publikováno v:
Teaching and Supervision in Counseling, Vol 6, Iss 1, Pp 107-123 (2024)
Counselor educators evaluate the professional counseling dispositions of trainees throughout their development within training programs. There have been few consistent articulations of professional dispositions as many programs and measures define th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c9d3d72b8d3e48829f5dde644d0c9129
Autor:
Hilary Dack
Publikováno v:
Current Issues in Middle Level Education, Vol 28, Iss 1 (2024)
Promoting pre-service teachers' development of professional dispositions through purposefully designed learning experiences may be middle level teacher education's most important contribution to a novice's development from student to teacher. The 202
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ded9db8cf8884f548fd4c691415d781d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mosely, LaReine-Marie1
Publikováno v:
Teaching Theology & Religion. Jul2013 Supplement, Vol. 16, pe55-e56. 2p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lina Soares
Publikováno v:
Georgia Educational Researcher, Vol 13, Iss 1 (2016)
This research study sought to determine the impact from participation in a practicum field experience on teacher candidates’ perceived professional dispositions for effective teaching. A further intent was to describe what teacher candidates percei
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fc4bebd2385c456bad3a279a5d132b50
Autor:
Hughes, Michelle C.
Publikováno v:
Journal of Education & Christian Belief. 2012, Vol. 16 Issue 2, p267-269. 3p.