Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"professional dilemma"'
Autor:
Ghiatau, Roxana
Publikováno v:
Analele Ştiinţifice ale Universităţii »Alexandru Ioan Cuza« din Iaşi.Ştiinţe ale Educatiei / Scientific Annals of Alexandru Ioan Cuza University of Iasi. Educational Sciences Series. (XXI):51-64
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=705647
Autor:
Joakim Lindgren
Publikováno v:
Utbildning & Demokrati, Vol 23, Iss 1, Pp 57-83 (2014)
This article seeks to analyse school inspectors’ work in the Swedish school inspectorate’s regular supervision. The research problem revolves around tensions between, on the one hand, juridical and standardised scripts for action and tacit and em
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d699676d509244cd856dc5fd6538c337
Autor:
Laurence Espinassy
Publikováno v:
Activités, Vol 13, Iss 2 (2016)
We examine the design, the form and the intended usage of a teacher training artefact providing an “activity-oriented approach”: the “Néopass@ction” online resource platform and particularly the section we authored entitled “Helping pupils
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/80b43b110c184c85b1e5f3b64decfb50
Publikováno v:
Revista Docência do Ensino Superior; Vol. 7 No. 1 (2017); 124-141
Revista Docência do Ensino Superior; Vol. 7 Núm. 1 (2017); 124-141
Revista Docência do Ensino Superior; v. 7 n. 1 (2017); 124-141
Revista Docência do Ensino Superior
Universidade Federal de Minas Gerais (UFMG)
instacron:UFMG
Revista Docência do Ensino Superior; Vol. 7 Núm. 1 (2017); 124-141
Revista Docência do Ensino Superior; v. 7 n. 1 (2017); 124-141
Revista Docência do Ensino Superior
Universidade Federal de Minas Gerais (UFMG)
instacron:UFMG
This work presents the results of a qualitative research, which aimed to investigate professional knowledge mobilized by university teachers of engineering courses from a public university, in order to manage classroom dilemmas. Contributions from Ba
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::c8160ca7337ee5ecdfb8a9af4f78d3a7
https://periodicos.ufmg.br/index.php/rdes/article/view/2252
https://periodicos.ufmg.br/index.php/rdes/article/view/2252
Autor:
ESPINASSY, Laurence
Publikováno v:
@ctivités
@ctivités, Association Recherches et Pratiques sur les ACTivités, 2016, "Clinique de l'usage : les artefacts technologiques comme instrument de développement de l'activité" Numéro coordonné par Marc-Eric Bobillier Chaumon et Yves Clot, 13 (2), ⟨10.4000/activites.2863⟩
URL : http://activites.revues.org/2863
@ctivités, Association Recherches et Pratiques sur les ACTivités, 2016, "Clinique de l'usage : les artefacts technologiques comme instrument de développement de l'activité" Numéro coordonné par Marc-Eric Bobillier Chaumon et Yves Clot, 13 (2), ⟨10.4000/activites.2863⟩
URL : http://activites.revues.org/2863
International audience; We examine the design, the form and the intended usage of a teacher training artefact providing an “activity-oriented approach”: the “Néopass@ction” online resource platform and particularly the section we authored en
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______212::807b75f27288c46daf201695efafbbc2
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01420586/document
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01420586/document
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.