Zobrazeno 1 - 10
of 14 746
pro vyhledávání: '"professional–patient relationship"'
Autor:
Mary Ann Adams, Charlotte Bevan, Maria Booker, Julie Hartley, Alexander Edward Heazell, Elsa Montgomery, Natalie Sanford, Maureen Treadwell, Jane Sandall
Publikováno v:
Health and Social Care Delivery Research, Vol 12, Iss 22 (2024)
Background There is a policy drive in NHS maternity services to improve open disclosure with harmed families and limited information on how better practice can be achieved. Objectives To identify critical factors for improving open disclosure from th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4c6240dd4082473a9b7add771a7015e5
Publikováno v:
Jornal de Pediatria, Vol 97, Iss 1, Pp 61-65 (2021)
Objective: The aim was to adapt an instrument that evaluates the relationship between young individuals and health professionals to the Brazilian population, which will be called the Escala de Avaliação de Vínculo entre Jovens e Profissionais de S
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9c2f978902e34150a7fb87fac2a505c9
Publikováno v:
Studia Iuridica. (82):53-69
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=841336
Publikováno v:
BMC Family Practice, Vol 21, Iss 1, Pp 1-11 (2020)
Abstract Background NICE guidelines for the management of emotional concerns in primary care emphasise the importance of communication and a trusting relationship, which is difficult to operationalise in practice. Current pressures in the NHS mean th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/adf4a22626144f309f4d80e0a3c6b2d2
Autor:
Vegard Stolsmo Foldal, Martin Inge Standal, Lene Aasdahl, Roger Hagen, Gunnhild Bagøien, Egil Andreas Fors, Roar Johnsen, Marit Solbjør
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 20, Iss 1, Pp 1-10 (2020)
Abstract Background When returning to work after being on long-term sick leave, individuals may experience varying levels of motivation and self-efficacy. Motivational interviewing (MI) is a counseling style that aims to increase motivation towards c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/234a479545ba465fadb380f30f1e3f75
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.