Zobrazeno 1 - 10
of 709
pro vyhledávání: '"profession identity"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chia-Cheng Chen, Chao-Hsiang Hung
Publikováno v:
Healthcare; Volume 10; Issue 10; Pages: 1938
Preservice teachers at universities of arts have more than 10 years of professional training before admission, but in their senior year, they face the pressure of the graduation exhibition and performances and the teacher certification examination at
Autor:
Davis, Fred, Olesen, Virginia L.
Publikováno v:
Sociometry, 1963 Mar 01. 26(1), 89-101.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2785727
Publikováno v:
Teacher Development Research. Dec2019, Vol. 3 Issue 4, p72-81. 10p.
Publikováno v:
Journal of Education & Psychology / Jiàoyù Yǔ Xīnlǐ Yánjiū.; 2023, Vol. 46 Issue 2, p1-38, 38p
Publikováno v:
Journal of Research in Education Sciences, Vol 68, Iss 1, Pp 1-33 (2023)
師資生同時具備選讀教育學程與原本科系專長兩種角色,因此在成為專任教師前,會有許多干擾他們是否堅持成為教師的因素。從期待價值理論來看,師資生的專業認同(師資培育認同或科
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5b3bd8d719b34f1bb6f58bf71ce421fe
Autor:
許宏斌
105
The study aims to investigate the relationships between the job stress and profession identity of the health and physical education teachers in junior high schools and analyze the variants based on their various backgrounds. The main method
The study aims to investigate the relationships between the job stress and profession identity of the health and physical education teachers in junior high schools and analyze the variants based on their various backgrounds. The main method
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/06201380841342918074
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Arbin Janu Setiyowati
Publikováno v:
Proceedings of the 9th International Conference for Science Educators and Teachers (ICSET 2017).