Zobrazeno 1 - 10
of 597
pro vyhledávání: '"process-genre approach"'
Autor:
Tipaya Peungcharoenkun, Budi Waluyo
Publikováno v:
Asian-Pacific Journal of Second and Foreign Language Education, Vol 8, Iss 1, Pp 1-20 (2023)
Abstract The process-genre approach, varied feedback types, and technology integration have been shown to improve students' writing skills, but there is little research on how these three variables interact when implemented together in writing instru
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8d310e1985eb4479b0f7ade0b521b82c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hoa Minh Truong
Publikováno v:
Journal of Language and Education, Vol 8, Iss 1, Pp 184-198 (2022)
In literature, process-genre approach may be a favorable alternative for writing classes these days, assisting student writers in building up linguistic, cognitive, and sociocultural competency of writing. However, the contribution of this approach t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4138d79803544d55a4c41b3b9b6dd553
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Helaluddin Helaluddin, Mohammed H. Al Aqad, Hengki Wijaya, Jusmianti Anwar, Nyayu Lulu Nadya, Syafryadin Syafryadin
Publikováno v:
Al-Ishlah: Jurnal Pendidikan, Vol 13, Iss 2, Pp 1068-1079 (2021)
The textbook is a practical learning tool for improving student writing skills; however, not all students learn from a textbook. For this reason, a lecturer must be able to design a textbook according to the needs of students. This paper describes de
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3e9c04bcc60342438a473c61ca6cfc83
Autor:
HAZAEA, Abduljalil Nasr
Publikováno v:
Novitas-ROYAL; Oct2023, Vol. 17 Issue 2, p1-12, 12p
Autor:
AbdelWahab, Amr Fathy
Publikováno v:
Journal of Education - Sohag University. 5/1/2020, Vol. 73 Issue 1, p1-37. 37p.