Zobrazeno 1 - 10
of 4 776
pro vyhledávání: '"problem-based curriculum"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research 2019 93:118-135
Autor:
Abdalla, Mohamed Elhassan1 (AUTHOR) melsayed@sharjah.ac.ae, Dash, Nihar Ranjan2 (AUTHOR), Shorbagi, Sarra3 (AUTHOR), Taha, Mohamed H.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Medical Education Online. Dec 2021, Vol. 26 Issue 1, p1-16. 16p.
Publikováno v:
Bahrain Medical Bulletin. Jun2021, Vol. 43 Issue 2, p471-476. 6p.
Autor:
Salah Eldin Kassab, Xiangyun Du, Egon Toft, Farhan Cyprian, Ayad Al-Moslih, Henk Schmidt, Hossam Hamdy, Marwan Abu-Hijleh
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 19, Iss 1, Pp 1-8 (2019)
Abstract Background Identification and assessment of professional competencies for medical students is challenging. We have recently developed an instrument for assessing the essential professional competencies for medical students in Problem-Based L
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/58626d186bfc45139e39d7a6ac7c5f4a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Medical Education Online, Vol 26, Iss 1 (2021)
Social accountability (SA) is an obligation for medical schools in meeting the priority health concerns of the communities they serve. To measure the integration of SA principles into medical curricula, suitable tools are needed. This study developed
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fd43b65095c04005b8e111d627d3df6d
Autor:
László Nikházy
Publikováno v:
Central-European Journal of New Technologies in Research, Education and Practice. :76-96
Engagement of students plays a crucial part in education, even if they are gifted children. We know a success story: the extracurricular mathematics camps of Lajos Pósa for talented teenagers in Hungary. The key to that success is the excellently en