Zobrazeno 1 - 10
of 57
pro vyhledávání: '"problem-based approach"'
Autor:
Scudder, Mary F., author, White, Stephen K., author
Publikováno v:
The Two Faces of Democracy : Decentering Agonism and Deliberation, 2023.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197623886.003.0003
Publikováno v:
Social Work/Maatskaplike Werk (2023)
Asset-based community-driven development (ABCD) has gained momentum in social work education over the last ten years. This mix-method study presents students’ perceptions of the relevance and application of ABCD in social work education at two univ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ee0958a2b13d4420b6a9c3d88eee2dae
Publikováno v:
Problemi Ekonomiki, Vol 4, Iss 46, Pp 98-105 (2020)
The relevance of the article is confirmed by the need to develop scientific and methodological support for determining the development goals system in a region.It is one of the priorities for both the scientific community and public authorities. In p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/989fbfca18ca4da992d1d0ed55f80a17
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Davidson, Judith, author
Publikováno v:
Qualitative Research and Complex Teams, 2018.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780190648138.003.0002
Autor:
Novak, Ivona
Publikováno v:
The Journal of Education, Culture, and Society. 5(2):195-208
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=117345
Autor:
Lev, Benjamin1, Solow, Daniel2
Publikováno v:
Interfaces. Jan/Feb2003, Vol. 33 Issue 1, p92-94. 3p.
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 9, Iss 4, p 252 (2019)
The article examines the challenges university teachers face when adopting connective pedagogy in organizing teaching. Instead of studying the learning outcomes of the method, we decided in this research to focus on the teachers’ experiences when d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3e1701221ee34193856a0a2ca989a75d
Through this study, a vehicle to enhance existing education curricula was demonstrated, by exposing students to research-informed educational activities and to experience the key digital systems used in different industrial sectors. Digital skills ar
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a0f0c9beb0c1abe0187aa240da12bd64
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.