Zobrazeno 1 - 10
of 5 486
pro vyhledávání: '"problem cause"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Interfaces. Nov79, Vol. 9 Issue 5, p121-128. 8p.
Autor:
Anderson, John C., Janson, Marius A.
Publikováno v:
Interfaces, 1979 Nov 01. 9(5), 121-128.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25059823
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mitchell, Cary L.
Publikováno v:
Journal of Psychology. Sep1988, Vol. 122 Issue 5, p511. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rui-Yang Chen
Publikováno v:
Artificial Intelligence and Applications. 2014:62-73
A problem cause identification software system is usually very complex and may contain multiroles dealing processes such as R&D, customer and manufacturing. The causes of a problem may have cognitive uncertainty properties, which need to be analyzed
Publikováno v:
IOSR Journal of Computer Engineering. 16:74-78
Software Process Improvement (SPI) is a systematic approach and continuous improvement of software development organization's ability to produce and deliver quality software with in time and budget constraints (1). This paper describes the principle
Perception towards Hearing Handicap amongst Hearing Impaired Individuals and its associated Factors.
Autor:
Mohamed, Mohd Hazmi1 mdhazmi@upm.edu.my, Ishak, Azlan Iskandar1, Wan Sulaiman, Wan Aliaa2, Xin En Lim3, Mohd Nasir, Siti Fatin Natasya3, Bakar, Saraiza Abu4
Publikováno v:
Malaysian Journal of Medicine & Health Sciences. 2023 Supplement, Vol. 19, p7-12. 6p.