Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"probability of line of sight"'
Publikováno v:
IEEE Open Journal of the Communications Society, Vol 5, Pp 364-378 (2024)
This paper presents a geometry-based three-dimensional Probability of Line of Sight $(P_{\mathrm {LoS}})$ model for generic urban environments. The existing $P_{\mathrm {LoS}}$ models are mostly empirical, based on measurements or ray-tracing simulat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/682e4355ba96451288aaf66e47de579f
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 11, Pp 40162-40174 (2023)
This paper presents a new approach to estimate the probability of line-of-sight (LoS) for unmanned aerial vehicle (UAV) communications. We provide lower and upper bounds on the probability of LoS in terms of what we call the first-building-LoS probab
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9f98c2112a144561be3974c412c20bf3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mlakar, Joseph A.
Approved for public release, distribution is unlimited.
High-resolution combat simulations that model urban combat currently use computationally expensive algorithms to represent urban target acquisition at the entity level. While this may be su
High-resolution combat simulations that model urban combat currently use computationally expensive algorithms to represent urban target acquisition at the entity level. While this may be su
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10945/1181
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.