Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"probability matrix decomposition"'
Autor:
Peng Peilan, Wang Juan
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
The article establishes a blended teaching model of SPOC flipped classroom in colleges and universities, and uses probability matrix decomposition and time effect techniques to personalize the recommendation of combined learning resources. Taking the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/137ad0651c0d476f9b50d3017f329bdf
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
This study proposes a teaching resource recommendation method (TRRDLMF) based on deep learning and probabilistic matrix decomposition, aiming to improve teaching resource recommendation’s accuracy and personalization level. The study combines hybri
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/39325e6e591246338369ee68481ecd5f
Autor:
Xu Shifang, Pan Chunyan
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
To provide teaching assistance to secondary school mathematics teachers in ethnic areas and improve the teaching effectiveness of mathematics courses, a hybrid teaching model based on deep learning algorithms is proposed. Convolutional neural network
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7cbb9664a078445f9667eca62bf1de8c
Publikováno v:
Frontiers in Microbiology, Vol 13 (2023)
Accumulating evidence has demonstrated various associations of long non-coding RNAs (lncRNAs) with human diseases, such as abnormal expression due to microbial influences that cause disease. Gaining a deeper understanding of lncRNA–disease associat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2e06b1e95f014bc0a72b20b7379ddd64
Autor:
Hongming Guo, Xiaochun Cheng
Publikováno v:
EAI Endorsed Transactions on Scalable Information Systems, Vol 9, Iss 5 (2022)
In order to improve the safety of college physical education resources recommendation and reduce the test overlap rate and resource exposure rate, a personalized recommendation method of college P.E. teaching resources based on cognitive diagnosis mo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8cd9e08a324e46bcafe10bf03c7660f3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.