Zobrazeno 1 - 10
of 270
pro vyhledávání: '"pro-social behaviour"'
Autor:
Anjum Ahmed, Samra Siddiqui
Publikováno v:
IAFOR Journal of Psychology & the Behavioral Sciences, Vol 9, Iss 1, Pp 57-70 (2023)
The main aim of this research is to explore the influence of the pro-social behaviour of senior secondary class students on their academic achievement, considering factors like gender and subject stream. Students’ academic achievement depends upon
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d54ee3e5d35a41e2b2d11229e2f5f8bd
Publikováno v:
International Journal of Educational Research Open, Vol 5, Iss , Pp 100269- (2023)
Inclusive education for all students is an important educational approach for promoting equity and diversity within our society. However, teachers have often struggled to fully enact inclusive practices and policies. The current study proposed that i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/023acea0412b42669cf4006a8aa40ea6
Autor:
Fatma Betül Şenol
Publikováno v:
International Journal of Contemporary Educational Research, Vol 6, Iss 2, Pp 291-300 (2022)
The purpose of this study is to reflect the effectiveness of a drama education program, identify the pro-social behaviour level of children, and determine the effects of the drama education program on the pro-social behaviours of children. In this st
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d6d8635f6f3d438396071117ed5c394b
Autor:
Petre Roman
Publikováno v:
Memoirs of the Scientific Sections of the Romanian Academy, Vol XLV, Pp 181-185 (2022)
The study attempts at analyzing the directions of economic, political, financial development of the contemporary, globalized society, faced with numerous, sometimes very difficult to solve challenges in all its domains of activity.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a233febeb75f4e499e8d80834112df54
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2021, Vol. 56, Issue 1, pp. 159-183.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-08-2020-0618
Publikováno v:
International Journal of Ethics and Systems, 2020, Vol. 36, Issue 2, pp. 235-247.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJOES-09-2019-0156
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dorota Pauluk
Publikováno v:
Horyzonty Wychowania, Vol 20, Iss 53 (2021)
CEL NAUKOWY: Na podstawie wyników z polskich i międzynarodowych badań celem artykułu jest pokazanie, jak wymuszone przez pandemię COVID-19 zmiany związane z zamknięciem szkół i zdalną edukacją przeorganizowały środowisko edukacyjne i rod
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/117e3f04e81c4b96b7d6db8b2608dafc
Autor:
Lazăr, Adela Răzvana, Hatos, Adrian
Publikováno v:
Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională / Romanian Journal for Multidimensional Education. XI(3):93-118
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=796743
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.