Zobrazeno 1 - 10
of 2 575
pro vyhledávání: '"privilege-oppression"'
Autor:
DE SOUZA MEDEIROS, ROGÉRIO1 rogerio.medeiros@academico.ufpb.br, ANDRADE LIRA, BRUNO FERREIRA2 bffalira2@uem.br
Publikováno v:
Analise Social. 2023, Vol. 58 Issue 246, p54-72. 20p.
Publikováno v:
Canadian Social Work Review / Revue Canadienne de Service Social; 2024, Vol. 41 Issue 1, p29-51, 23p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Al-Abdin, Ahmed1 alabdin@liverpool.ac.uk, Hunter-Jones, Phillipa1, Sudbury-Riley, Lynn1, Naraine, Vic Mohabir2
Publikováno v:
AMA Winter Academic Conference Proceedings. 2024, Vol. 35, p515-518. 4p.
Publikováno v:
Análise Social; Vol. 58 N.º 246 (2023): A pandemia da Covid-19 e o futuro: desafios para as ciências sociais; 54-72
The Covid-19 pandemic, which has been beached worldwide since 2020, has deepened the intersectional inequalities in Brazil, which are at the crossroads of the oppressions of class, race, gender and sexuality. For the understanding of these, we rely h
Autor:
Smith, Erin
Publikováno v:
The Radical Teacher, 2003 Apr 01(68), 23-26.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20710226
Autor:
Shannon McQueen
Should educators teach diversity courses in online formats? Courses covering sexism, racism, ethnocentrism, or homophobia are increasingly part of the curriculum requirements for college students. This study compares student surveys from six sections
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6337c5cbd7ded7beac31eccd6bbd864a
https://doi.org/10.33774/apsa-2023-21lnl
https://doi.org/10.33774/apsa-2023-21lnl
Autor:
LAKER, JASON A.1
Publikováno v:
Social Alternatives. 2016, Vol. 35 Issue 3, p57-60. 4p.
Autor:
Beth S. Catlett, Amira Proweller
Publikováno v:
Navigating Precarity in Educational Contexts ISBN: 9781003258223
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::866a422f681b80dd10472e05759b6f98
https://doi.org/10.4324/9781003258223-6
https://doi.org/10.4324/9781003258223-6
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.