Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"prior recommendation"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 8 (2017)
Today, the customer-brand relationship is fundamental to a company’s bottom line, especially in the service sector and with services offered via online channels. In order to maximize its effects, organizations need (1) to know which factors influen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aeb02acfb22e49e7b98791f317cd4030
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 8 (2017)
Frontiers in Psychology
Recercat. Dipósit de la Recerca de Catalunya
instname
O2, repositorio institucional de la UOC
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Repositorio Institucional de la Universidad de Burgos (RIUBU)
Frontiers in Psychology
Recercat. Dipósit de la Recerca de Catalunya
instname
O2, repositorio institucional de la UOC
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Repositorio Institucional de la Universidad de Burgos (RIUBU)
Today, the customer-brand relationship is fundamental to a company’s bottom line, especially in the service sector and with services offered via online channels. In order to maximize its effects, organizations need (1) to know which factors influen
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.