Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"prior attitude"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lescarret, Colin
The studies presented in this thesis aimed to better understand the impact of students' prior opinion on the processing of conflicting information, with two specificities: (1) the focus on young learners (middle-school students) as the study populati
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______166::f67bfffe57f95f1e2fbd9e47e46b084a
https://hal.science/tel-03564898
https://hal.science/tel-03564898
Publikováno v:
知能と情報 : 日本知能情報ファジィ学会誌 = journal of Japan Society for Fuzzy Theory and Intelligent Informatics. 22(6):824-831
[Abstract] 消費者の購買意図に影響を与える情報として,eクチコミ情報が注目されている.従来研究からは,消費者が商品に対してあらかじめもつ評価(初期態度と呼ぶ)と整合しない
Autor:
Tomoe, TANAKA
Publikováno v:
昭和女子大学生活心理研究所紀要 = Annual bulletin of Institute of Psychological Studies, Showa Women's University. 11:17-23
The effects of word-of-mouth information on consumer judgments were investigated. Female undergraduates(n=145) were presented with two types of sunscreen creams, one of which was described as more effective and inexpensive than the other. Then, the p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.