Zobrazeno 1 - 10
of 91
pro vyhledávání: '"principal support"'
Publikováno v:
Sustainable Business and Society in Emerging Economies, Vol 6, Iss 1 (2024)
Objective: The commitment and backing of administrators can altogether impact the work fulfillment and execution of instructors. This review plans to explore the variables that influence the degree of help that educators get from administrators, expl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b733705047cc42c8b9bcb6c0956160b8
Autor:
Ramazan ERTÜRK
Publikováno v:
International Journal of Contemporary Educational Research, Vol 8, Iss 4, Pp 184-195 (2022)
This research aimed to determine the relationships between school administrators’ supportive behaviors and teachers’ job satisfaction and subjective well-being via correlational survey model, a quantitative research method. The study group of thi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/25f3fba9985e41199448a2b424cfa5aa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stewart, Angela Lyn
Administrative support of the instructional coach is critical to the success of instructional coaches in each building (Hall and Simeral, 2008; Knight, 2011; Sweeney, 2018). Effective instructional coaches support the transfer of new skills into prac
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/108079
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cheng, Eric C.K.
Publikováno v:
International Journal of Educational Management, 2017, Vol. 31, Issue 4, pp. 445-454.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJEM-02-2016-0042
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.