Zobrazeno 1 - 10
of 553
pro vyhledávání: '"primary schooling"'
Autor:
O. Sushkevych
Publikováno v:
Trakia Journal of Sciences, Vol 20, Iss 3, Pp 196-202 (2022)
The article presents practical ways to harmonize English teaching by balancing linguistic, sociolinguistic competences with the pragmatic one at primary school. We employ psycholinguistic approach to facilitate close to real life communication in t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0caefd89f42f406ba002ec58390ed63d
Autor:
Emmanuel Mayeza, Deevia Bhana
Publikováno v:
South African Journal of Education, Vol 41, Iss 1, Pp 1-8 (2021)
In this article, we draw on data from focus group discussions to examine the ways in which some young boys in a South African township primary school construct and negotiate hegemonic masculinity through bullying, and other forms of violence, within
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f61afd83905d49a38feffce75a80f664
Publikováno v:
Indonesian Journal of Applied Linguistics, Vol 10, Iss 1, Pp 251-260 (2020)
Situated in character-based education, the Indonesian Government mandates all teachers to incorporate moral values into school subjects. Teaching English to young learners (TEYL) is no exception. Little empirical evidence reports how school textbooks
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4106be314887440e9f27ef4da460ebb6
Publikováno v:
London Review of Education, Vol 20, Iss 1 (2022)
This article analyses findings from a research project examining the Pear Tree Community School in Oakland, California, USA – a small, social justice-focused school primarily serving Black, Indigenous and other students of colour in grades from kin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6d05e37b3b3948bcbe119931561a14aa
Autor:
Viatori, Maximilian1
Publikováno v:
Bulletin of Latin American Research. Jan2018, Vol. 37 Issue 1, p92-93. 1p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Godwin Okafor, Jenifer Piesse
Publikováno v:
The Journal of Developing Areas. 56:185-195
The file attached to this record is the author's final peer reviewed version. All children have the right to quality education that respects their human dignity and their right to be protected from violence and abuse. However, in some developing coun