Zobrazeno 1 - 10
of 310
pro vyhledávání: '"primary grades"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
دراسات: العلوم التربوية, Vol 49, Iss 3 (2022)
Objectives: This study aims to identify the utilization level of assessment strategies among arts education teachers at the elementary stage. Methods: To achieve the aims of the study, a descriptive design based on a questionnaire was used. The stu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b3b9fe6e042943a381bdb85d6dfd1923
Autor:
van Bommel, Jorryt1 jorryt.vanbommel@kau.se, Palmér, Hanna2
Publikováno v:
Educational Studies in Mathematics. Feb2019, Vol. 100 Issue 2, p193-199. 7p.
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
The study aimed to examine the possibility of teaching primary school students a learner-generated drawing strategy, among other constructivist learning strategies. The teacher-guided program “Learning with Understanding” began by discussing the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/412c03edc0624f94b2b9384370386980
Publikováno v:
Reading Teacher. Apr2012, Vol. 65 Issue 7, p477-479. 3p. 2 Black and White Photographs.
Publikováno v:
Social Studies Research and Practice, 2020, Vol. 15, Issue 1, pp. 19-31.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SSRP-12-2018-0046
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.