Zobrazeno 1 - 10
of 110
pro vyhledávání: '"preverjanje in ocenjevanje znanja"'
Autor:
Bencak, Katja
Notranje vrednotenje znanja je za učitelje večinoma zahtevnejši del poučevanja. Sestavini vrednotenja znanja sta preverjanje in ocenjevanje. Preverjanje znanja je sistematično zbiranje informacij o tem, kako posamezen učenec dosega učne cilje,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3505::856ed06ac637ca425caa62e9c0550125
https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?id=96680
https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?id=96680
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Novak, Tjaša
V današnjih časih se preverjanje in ocenjevanje znanja naravoslovja pri učiteljih vedno bolj razlikujeta. Nekateri se bolj nagibajo k tradicionalnemu preverjanju znanja, drugi pa iščejo nove načine preverjanja, saj se tudi pri samem pouku narav
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3505::72608de13ce0ed4356d4d0e4cfb7b21e
https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?id=68064
https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?id=68064