Zobrazeno 1 - 10
of 81
pro vyhledávání: '"prevention and early intervention"'
Autor:
Judith L. Perrigo, Lisa Stanley, L.Sarah Mixson, Leila Espinosa, Jordan Morales, Chandler Beck, Neal Halfon
Publikováno v:
International Journal of Educational Research Open, Vol 6, Iss , Pp 100315- (2024)
Using an asset-based framework, this study examines the holistic developmental health outcomes of young English Learners (ELs) in the United States using the Early Development Instrument (EDI), stratified by first language and neighborhood risk measu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/23525ff9c23240a68a37353257c35f11
Autor:
Amelia Hemmings, Helen Sharpe, Karina Allen, Heike Bartel, Iain C. Campbell, Sylvane Desrivières, Richard J.B. Dobson, Amos A. Folarin, Tara French, Jonathan Kelly, Nadia Micali, Sneha Raman, Janet Treasure, Ruby Abbas, Beck Heslop, Tallulah Street, Ulrike Schmidt
Publikováno v:
BJPsych Bulletin, Vol 47, Pp 328-336 (2023)
EDIFY (Eating Disorders: Delineating Illness and Recovery Trajectories to Inform Personalised Prevention and Early Intervention in Young People) is an ambitious research project aiming to revolutionise how eating disorders are perceived, prevented an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2f7bd76551f4448ca8802021557163c0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Samia Addis, Lara Snowdon
Publikováno v:
Journal of Community Safety and Well-Being, Vol 8, Iss 2 (2023)
This review identifies effective practice for the prevention of violence against women, domestic abuse and sexual violence (VAWDASV). The review is underpinned by public health principles which provide a useful framework to understand the causes and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ae04acfed2c24ce7ab0d6c6e11f106f5
Publikováno v:
Journal of Research in Technical Careers, Vol 6, Iss 1, Pp 47-64 (2022)
This study aims to explore career technical education (CTE) students' involvement in practicing and promoting mental wellness in schools and communities. Specifically, this study focused on students enrolled in a career and technical student organiza
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4e4ccfd0f3494ce298e33d13083b3257
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sharon Lawn, Nancy Huang, Sara Zabeen, David Smith, Malcolm Battersby, Paula Redpath, Fiona Glover, Anthony Venning, Jane Cameron, Kate Fairweather-Schmidt
Publikováno v:
BMC Psychiatry, Vol 19, Iss 1, Pp 1-16 (2019)
Abstract Background In 2006, the British government launched ‘Improving Access to Psychological Therapies’ (IAPT), a low intensity cognitive behaviour therapy intervention (LiCBT) designed to manage people with symptoms of anxiety and depression
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/122e28bd543e4ec78ee5cedee0fed9c2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
A. Duffy, C. Keown-Stoneman, S. Goodday, J. Horrocks, M. Lowe, N. King, W. Pickett, S. H. McNevin, S. Cunningham, D. Rivera, L. Bisdounis, C. R. Bowie, K. Harkness, K. E. A. Saunders
Publikováno v:
BJPsych Open, Vol 6 (2020)
BackgroundAlthough there is growing interest in mental health problems in university students there is limited understanding of the scope of need and determinants to inform intervention efforts.AimsTo longitudinally examine the extent and persistence
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9f4a6537b4024acc8be38d862793e231