Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"present orientation"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Criminological Research, Policy and Practice, 2019, Vol. 5, Issue 1, pp. 27-38.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCRPP-11-2018-0034
Publikováno v:
Naučno-Pedagogičeskoe Obozrenie, Iss 6, Pp 191-201 (2019)
Обосновывается социальная значимость решаемой проблемы. Отмечается, что изменения во всех сферах жизни общества меняют отношение люде
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d7c7d815c7454e42accbaa4640f448b8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Naučno-Pedagogičeskoe Obozrenie, Iss 6, Pp 191-201 (2019)
Обосновывается социальная значимость решаемой проблемы. Отмечается, что изменения во всех сферах жизни общества меняют отношение люде
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Gidlöf, K, Ares, G, Aschemann-Witzel, J & Otterbring, T 2021, ' Give us today our daily bread : The effect of hunger on consumers’ visual attention towards bread and the role of time orientation ', Food Quality and Preference, vol. 88, 104079 . https://doi.org/10.1016/j.foodqual.2020.104079
This study investigated the effect of hunger on consumers’ visual attention during a food choice task, and the role of time orientation (i.e., present and future orientation) in this interplay. A lab-based eye-tracking experiment including 102 part