Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"prescriber feedback"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Emmae N. Ramsay, Andrew L. Gilbert, Janet K. Sluggett, John D. Barratt, Lisa M. Kalisch Ellett, Elizabeth E. Roughead, Mhairi Kerr, Nicole L. Pratt, Vanessa T. LeBlanc
National interventions to promote HMRs, comprising patient‐specific prescriber feedback and tailored educational materials for patients and clinicians, were conducted in 2004, 2006 and 2011 through the Veterans’ Medicines Advice and Therapeutics
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f0438bbd56509d21d44ac6347d475a8f
https://hdl.handle.net/11541.2/132622
https://hdl.handle.net/11541.2/132622
Autor:
John D. Barratt, Elizabeth E. Roughead, Emmae N. Ramsay, Andrew L. Gilbert, Tammy LeBlanc, Nicole L. Pratt, Lisa M. Kalisch, J. Simon Bell
Publikováno v:
Journal of Pharmacy Practice and Research. 41:316-319
Since 2004, the Department of Veterans’ Affairs (DVA) has funded the Veterans’ Medicines Advice and Therapeutics Education Services (MATES) program. The main intervention of the program is quarterly targeted patient-specific prescriber feedback.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Purpose To determine if patient-specific prescriber feedback for general medical practitioners (GPs), supported by educational material mailed to their patients, would increase home medicines review (HMR) rates. Methods An observational study was con
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::700878d24a098efab1a6d82641d4c8ad
https://hdl.handle.net/1959.8/91815
https://hdl.handle.net/1959.8/91815
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.