Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"preschool instruction"'
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
This multiple case study investigated a peer-based intervention and instruction (PBII) for social play, Play Time/Social Time (PT/ST), in four inclusive Swedish preschools. PT/ST contains 28 learning activities where children playfully practice six s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b4fe483f85cf44cc817fe151b8e3724b
Autor:
Stephen W. Raudenbush, Janet Eisenband Sorkin, Cristina Carrazza, Susan C. Levine, Alana Foley, Marc W. Hernandez, Debbie Leslie, Susan Goldin-Meadow
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America
Significance Socioeconomic disparities in math proficiency are observable when children enter kindergarten, and these disparities persist through the school years. Research suggests that overall proficiency at kindergarten entry depends upon specific
Autor:
ZELYURT, Hikmet
Publikováno v:
Volume: 22, Issue: 2 1452-1479
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bu çalışmanın amacı 2018 yılında eğitim fakültelerinde uygulamaya konulan okul öncesi öğretmenliği lisans programını 1997 ve 2006 lisans programları ile karşılaştırmalı olarak incelemektir. Çalışmada nitel araştırma yönteml
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::08cc833bc391cbbd1fda984a91c18398
https://dergipark.org.tr/tr/pub/inuefd/issue/64392/975821
https://dergipark.org.tr/tr/pub/inuefd/issue/64392/975821
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
VURAL, Deniz Ekinci
Publikováno v:
Volume: 4, Issue: 3 1110-1122
Education Sciences
Education Sciences
The purpose of this study is to support and develop the basic social skills of preschool children by a parent involved social skill programme with a parent involvement approach. The research was conducted with 40 six years old preschool children atte
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::61ebda048315855f256c8586a09e862a
https://dergipark.org.tr/tr/pub/nwsaedu/issue/19827/212437
https://dergipark.org.tr/tr/pub/nwsaedu/issue/19827/212437
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.