Zobrazeno 1 - 10
of 80 129
pro vyhledávání: '"preadolescent"'
Autor:
Ligeza, Tomasz S.1,2 (AUTHOR) tomasz.ligeza@uj.edu.pl, Raine, Lauren B.3,4 (AUTHOR), Pontifex, Matthew B.5,6 (AUTHOR), Wyczesany, Miroslaw1 (AUTHOR), Kramer, Arthur F.2,7,8 (AUTHOR), Hillman, Charles H.2,3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Scientific Reports. 9/11/2024, Vol. 14 Issue 1, p1-14. 14p.
Autor:
Tomasz S. Ligeza, Lauren B. Raine, Matthew B. Pontifex, Miroslaw Wyczesany, Arthur F. Kramer, Charles H. Hillman
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 14, Iss 1, Pp 1-14 (2024)
Abstract Higher cardiorespiratory fitness has been associated with improved cognitive control in preadolescent children, with various studies highlighting related brain health benefits. This cross-sectional study aimed to provide novel insights into
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b5cb0ac8464c432b9a664d9071f16576
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Akhtar, Samina1 (AUTHOR), Khan, Shahid1 (AUTHOR), Aziz, Namra2 (AUTHOR), Imran, Muhammed2 (AUTHOR), Samad, Zainab2 (AUTHOR), Iqbal, Romaina3 (AUTHOR), Almas, Aysha2 (AUTHOR) aysha.almas@aku.edu
Publikováno v:
Journal of Health, Population & Nutrition. 6/20/2024, Vol. 43 Issue 1, p1-9. 9p.
Autor:
Wen, Li‐Ming1 (AUTHOR), Song, Yang‐Yang1 (AUTHOR), Liu, Ji‐Nan1 (AUTHOR), Zhu, Ye2 (AUTHOR), Huang, Xiao‐Feng1 (AUTHOR) huangxf1998@163.com
Publikováno v:
Clinical Case Reports. Aug2024, Vol. 12 Issue 8, p1-9. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.