Zobrazeno 1 - 10
of 61
pro vyhledávání: '"preK-12"'
Autor:
Kathleen Lynne Lane, Wendy Peia Oakes
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d7e71a7834394ccd811c87d7072fc7be
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Amanda R. Casto
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 12, Iss 11, p 792 (2022)
This conceptual article calls for the transformation of the antiquated educational system into an innovative PreK-12 model that embraces the goals of multicultural education and the pedagogical strategies commonly associated with a holistically integ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/36840a30eb48497bb18e29056617c229
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Walz, Anita R.
This presentation builds on the presenters' 2021 OpenEd presentation, titled "Boundary Spanners: Bridging Gaps Between Higher Education and PreK12" http://hdl.handle.net/10919/105384 which asserted that many personnel in higher education want to shar
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2485::0d92edfd44ab2c8ad414735bf2b41f2c
https://hdl.handle.net/10919/114753
https://hdl.handle.net/10919/114753