Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"pre-service teacher performance"'
Publikováno v:
Indonesian Journal of Applied Linguistics, Vol 9, Iss 2, Pp 434-442 (2019)
This paper serves as a preliminary study of the dialogic supervision as a breakthrough to improve the performance of pre-service English teachers in a Program Latihan Profesi/Professional Training Program (PLP). In detail, this research is aimed at:
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f29a58fe0dbc4859b607e400d78bc5b1
Publikováno v:
NACTA Journal, 2018 Mar 01. 62(1), 1-10.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/90021565
Publikováno v:
Indonesian Journal of Applied Linguistics; Vol 9, No 2 (2019): Vol. 9, No. 2, September 2019; 434-442
Indonesian Journal of Applied Linguistics, Vol 9, Iss 2, Pp 434-442 (2019)
Indonesian Journal of Applied Linguistics, Vol 9, Iss 2, Pp 434-442 (2019)
This paper serves as a preliminary study of the dialogic supervision as a breakthrough to improve the performance of pre-service English teachers in a Program Latihan Profesi/Professional Training Program (PLP). In detail, this research is aimed at:
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Passmore, Graham, Melville, Wayne
Publikováno v:
Electronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 12 Vol.5 (2), 3 de Septiembre de 2007
riUAL. Repositorio Institucional de la Universidad de Almería
instname
riUAL. Repositorio Institucional de la Universidad de Almería
instname
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::0fe0373114eb05b69948bfeaa9ad8cc4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.