Zobrazeno 1 - 10
of 106
pro vyhledávání: '"pre-service primary teachers"'
Autor:
Kopáčová, Janka, Žilková, Katarína
Publikováno v:
Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok / Scientific Studies of the Faculty of Education of Catholic University in Ruzomberok. XIX(1):65-79
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=933828
Autor:
Aslı Gündoğan
Publikováno v:
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi, Vol 8, Iss 2, Pp 1-30 (2020)
The aim of this study was to determine the necessity of value education and functionality of pre-service primary teachers of life science course. Research was designed in the basic qualitative research methods. 60 pre-service primary teachers from th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e2542be7bc774d48843993fde1506ecb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Speech-Language Pathology. :1-12
Purpose: Exploring Australian pre-service primary teachers’ knowledge, attitudes, and classroom strategies regarding stuttering provides speech-language pathologists (SLPs) with information that can facilitate enhanced outcomes for school-aged chil
Autor:
İdris AKTAŞ
Publikováno v:
Volume: 9, Issue: 5 262-287
Participatory Educational Research
Participatory Educational Research
It is a challenge to carry out science lessons with experiments both in the conditions that emerged with the COVID-19 pandemic and in schools where there is a shortage of laboratories and materials. This study aims to examine the proficiency and opin
Autor:
Carlos Segura, Irene Ferrando
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 11, Iss 8, p 451 (2021)
Fermi problems are useful for introducing modelling in primary school classrooms, although teachers’ difficulties in problem solving may hinder their successful implementation. These difficulties are associated with the modelling process, but also
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2309c91aa2684d8d8f494c9150ba995e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
RUC. Repositorio da Universidade da Coruña
instname
instname
[Resumen] Las analogías son potentes recursos que favorecen el aprendizaje activo. Sin embargo, la investigación en didáctica de las ciencias ha mostrado que la mayoría de los docentes en activo emplea pocas analogías o analogías inconsistentes