Zobrazeno 1 - 10
of 552
pro vyhledávání: '"pre-service english teacher"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
RAMOS, Samantha G. M.1 saramos@uel.br, Machado BRENER, Fernanda1 fernandabrener@uel.br, Estefane BELO, Areta1 aretaebcordeiro@gmail.com
Publikováno v:
ESPecialist. 2023, Vol. 44 Issue 1, p137-154. 18p.
Autor:
Nadiah Ma'mun
Publikováno v:
Vision: Journal for Language and Foreign Language Learning, Vol 7, Iss 2, Pp 143-161 (2018)
This present study investigated the effect of Task-Based Language Teaching (TBLT) on the teaching practice of pre-service English teacher. The research method used to study was experimental research with one group design. The sample of the research w
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/650a45d02ea746aa89c3fc2f8d30eca9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Aydın, Arzu, Şişman, Gülçin Tan
Publikováno v:
Journal of Turkish Educational Sciences; 2021, Vol. 19 Issue 2, p1223-1250, 28p
Autor:
Çağla Atmaca
Publikováno v:
E-Learning and Digital Media. 20:207-223
This phenomenological research aimed to investigate the reflections of 34 pre-service English teachers and 31 lecturers on distance education during the COVID-19 pandemic in Turkey. An online interview form was employed as data collection tool. The p
Publikováno v:
Asian Journal of Education and Social Studies. :15-27
There is a recognized need to investigate the factors contributing to speaking anxiety when asking questions in class from the viewpoint of fifteen Indonesian pre-service English teachers. Several studies have documented students' speaking anxiety fr
Autor:
Ruiqian Yang, Yiu Chi Lai
Publikováno v:
Journal of Research in Science, Mathematics and Technology Education, Vol 2, Iss 1, Pp 29-57 (2019)
Nowadays, e-learning is widely adopted in all education sectors, but different teachers utilize different strategies to teach their students. In the field of teacher education, views on the ways in which e-learning can be used are also varied. It i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/90074e3d1b4e4885a6a4af7c1c995c06