Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"pre-service elementary teacher"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Education, Vol 12, Iss 1, Pp 16-25 (2019)
This quantitative study was conducted to identify the misconception between social studies and social sciences among pre-service elementary teachers. Data were collected from the subjects (n=122) drawn by cluster sampling in Yogyakarta. Aiken's valid
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/801b1229f46f4a448c1ad9b92ba89545
Publikováno v:
Journal of Education in Science, Environment and Health, Vol 4, Iss 2, Pp 155-171 (2018)
Elementary school teacher candidates’ (student teachers or STs) views of nature of science are important for an effective science teaching that aims to improve children’s scientific literacy. The purpose of this study was to improve STs’ views
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b5995ea6a6e54d8681e6e3bafa0123fc
Autor:
Elvan Yalçınkaya
Publikováno v:
Zeitschrift für die Welt der Türken, Vol 5, Iss 3, Pp 95-112 (2013)
The purpose of this research is to study the metaphors of pre-service elementary teachers for the concept of history. This analysis has the descriptive model aiming to designate the actual situation. Qualitative research model has been used to gather
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e139f19d36b74cfa983a1d859d5df8ef
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
GÜNDÜZ, Mevlüt, GÜNDÜZ, Dudu
Publikováno v:
Volume: 1, Issue: 1 59-69
Eurasian Journal of Teacher Education
Eurasian Journal of Teacher Education
Türkiye’de değer eğitimi son zamanlarda yapılan araştırmalarda önemli bir konu haline gelmiştir. Özellikle yapılan değer sınıflamalarında milli değerler belirginleşmeye başlamıştır. Milli değerlerin içinde vatanseverlik ve Tü
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::f7ae07b1f938c7bfd1aab6a9e9bbd458
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ejte/issue/54382/717503
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ejte/issue/54382/717503
Autor:
Antti Laherto, Jussi Laherto
Publikováno v:
Journal of Digital Learning in Teacher Education. 34:103-114
Addressing the widely reported deficiencies in elementary teachers' competence in technology use and in inquiry-based science instruction, we present and assess a novel teaching experiment conducted in a university–school collaboration. Preservice
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Education; Vol 12, No 1 (2019): August 2019; 16-25
This quantitative study was conducted to identify the misconception between social studies and social sciences among pre-service elementary teachers. Data were collected from the subjects (n=122) drawn by cluster sampling in Yogyakarta. Aiken's valid