Zobrazeno 1 - 10
of 206
pro vyhledávání: '"pre-service biology teacher"'
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
A core element of teacherss' professional knowledge is their Pedagogical Content Knowledge (PCK). The Refined Consensus Model of PCK defines three realms of PCK: collective PCK, personal PCK and enacted PCK. ePCK encompasses the acts of planning and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/88bc1bfa20114f6db803e1db0a4ef0fb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Suhendar, Rini Solihat
Publikováno v:
Biosfer, Vol 16, Iss 1, Pp 100-111 (2023)
Ecology is a complex system, so it requires thinking skills to understand it. One of the skills that can be trained in ecological practicum lectures is systems thinking skills. Ecology practicum has the potential and strategic role in preparing quali
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f99fc1cec37a420fa150f2b78a3ea56e
Publikováno v:
Biosfer, Vol 14, Iss 2, Pp 238-249 (2021)
Mathematical anxiety is a constant obstacle experienced by pre-service Biology Teachers in developing their quantitative abilities. Project-based transdisciplinary assessment is one type of transdisciplinary application that has not been widely explo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/524824a885a64e0196ff15417ea06cbe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Phenomenon : Jurnal Pendidikan MIPA. 12:159-187
Academic procrastination, frequently linked to low self-efficacy and poor assignment performance, is more likely to occur when learning online. This study aims to reveal the level of academic procrastination, self-efficacy, and assignments by semeste
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nining Purwati
Publikováno v:
Jurnal Penelitian Pendidikan IPA. 8:2917-2922
The 21st century skills that must be possessed by pre-service biology teachers is metacognitive skills. Metacognition refers to a person's abilities about his cognition and everything related. This descriptive study aims to describe the level of meta
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jonas Hallström
Publikováno v:
History of Education Review, 2015, Vol. 44, Issue 2, pp. 219-235.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/HER-02-2014-0008