Zobrazeno 1 - 10
of 1 356
pro vyhledávání: '"pre-school students"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shi Xiu Lu1, Moonbo Sim2
Publikováno v:
Journal of Commercial Biotechnology. Oct2022, Vol. 27 Issue 3, p79-89. 11p.
Autor:
Samira Hassani, Soodeh Hadizadeh
Publikováno v:
Iranian Journal of Applied Language Studies, Vol 13, Iss 1, Pp 77-88 (2021)
This study assessed the effect of using English songs on Iranian pre-school students’ speaking proficiency in Kerman. The study was conducted at Novin pre-school, in total, fifty pre-school students aged 5-6 participated in the study. At the beginn
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dd195a5d3cd74af19a4e8a2c501d6dd7
Autor:
Farah Firdiarahma
Publikováno v:
Indonesian Journal of Educational Research and Technology, Vol 1, Iss 2, Pp 57-60 (2021)
This study aims to examine the use of virtual reality as a substitute for the pre-school students' field trip activity during the learning from the home period. This research used a literature study as the research methodology. We conducted this stud
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6b3a9c62dfea469d9844713581b30f83
Autor:
Yildiz, Ezgi Pelin, Çengel, Metin
Publikováno v:
International Journal of Interactive Mobile Technologies; 2022, Vol. 17 Issue 23, p84-98, 15p
Publikováno v:
Journal of Community Health Research, Vol 10, Iss 1, Pp 60-67 (2021)
Abstract Introduction: With the alternation of the educational system from a three-stage into a two-stage system in Iranian schools since several years ago, five-year-old children entered from kindergartens to primary schools. This study was conducte
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3ac5283af798481680655250d6dc689b
Autor:
Islam Abdolhakim
Publikováno v:
Water and Environmental Sustainability (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/651cc7abf94649228f10c26c52260733
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
DUMAIS, Christian, SOUCY, Emmanuelle
Publikováno v:
Éducation et Francophonie; Spring2022, Vol. 50 Issue 1, p1-16, 16p