Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"pre-elementary education"'
Autor:
Pierre PÉROZ
Publikováno v:
Corela, Vol 15, Iss 1 (2017)
The teachers favor the album as the medium for the sessions of language to the nursery school. It is collectively admitted that the illustrations facilitate the memorization and the understanding of the stories read to the pupils and that leaving fro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/31ffc3c1b422470c829913d5ad4f200a
Autor:
Pierre Péroz
Publikováno v:
Corela, Vol 15, Iss 1 (2017)
Les enseignants privilégient l’album comme support pour les séances de langage à l’école maternelle. Il est communément admis que les illustrations facilitent la mémorisation et la compréhension des histoires lues aux élèves et que parta
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::74811f7aff6a1996bf521c6dabd78d7e
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01188256
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01188256
Autor:
Eric Maurin
Publikováno v:
German Economic Review
German Economic Review, Wiley, 2005, 6 (3), pp.297-309. ⟨10.1111/j.1468-0475.2005.00134.x⟩
German Economic Review, Wiley, 2005, 6 (3), pp.297-309. ⟨10.1111/j.1468-0475.2005.00134.x⟩
This paper describes the main features of the French Educational system and analyses the ongoing controversies surrounding pre-elementary education, grade repetition, class size reduction or educational priority zones in France.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::97bb22a2788256c2380aef60648e3f4c
https://hal-pjse.archives-ouvertes.fr/halshs-00754071
https://hal-pjse.archives-ouvertes.fr/halshs-00754071
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.