Zobrazeno 1 - 10
of 242
pro vyhledávání: '"practitioner researcher"'
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 10, p 1045 (2024)
Following the UNESCO guidelines for Quality Physical Education, this participatory action research study aimed to explore the potential of a Community of Practice (CoP) to empower both schoolteacher educators and preservice teachers (PSTs) to become
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1dc0194c2210463da88a64efb6faf6aa
Autor:
ROOS, SUSAN1 drsusanroos@juno.com
Publikováno v:
Gestalt Review. 2013, Vol. 17 Issue 3, p229-239. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Sports, Vol 11, Iss 10, p 206 (2023)
The sports world has many prejudices that have been converted into common sense. Some relate to the idea of athletes being strong or pretty but endowed with little intelligence. There is another view, perhaps a little more accurate, around the reific
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a46641c996504302ae26529a5c335b89
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Doyle, Louise
Publikováno v:
Journal of Work-Applied Management, 2019, Vol. 11, Issue 1, pp. 76-91.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JWAM-11-2018-0024
Autor:
Louise Doyle
Publikováno v:
Journal of Work-Applied Management, Vol 11, Iss 1, Pp 76-91 (2019)
Purpose – The purpose of this paper is to document the opportunities and challenges of a practitioner researcher in accessing interpretive case participants in the public healthcare sector in Ireland. Design/methodology/approach – The paper docum
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3f0f992bbd1947f4bc6ae75a5a3b1408
Autor:
Naima Sahli, Fawzia Bouhass Benaissi
Publikováno v:
International Journal of Social Sciences & Educational Studies, Vol 5, Iss 4, Pp 39-53 (2019)
By drawing on Chomsky’s (2000) theory of I-concept and McNiff’s and Whitehead’s (2001) concept of reflective practice as an enquiry by the self into the self, this research study aims at investigating the impact of the practitioner researcher
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7ee701203688408d981783d7745e7e15
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.