Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"practitioner involvement"'
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 4, p 361 (2023)
Extensive studies have indicated that real-life project-based learning through industry involvement in capstone design courses provides benefits to students, faculty, and industry practitioners. This paper presents the contributions of industry parti
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e5773479042f43d9a8eb78d99185c6b1
Publikováno v:
Buhl, M, Dirckinck-Holmfeld, L & Jensen, E O 2022, ' Expanding and orchestrating the problem identification phase of design-based research ', Nordic Journal of Digital Literacy, vol. 17, no. 4, 1, pp. 211-221 . https://doi.org/10.18261/njdl.17.4.2
Design-based research (DBR) employs the identification of a problem as the key to designing solutions and generating new knowledge. Based on three empirical examples that highlight the potentials of three methods for elaborating on a problem, this pa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7dd3da2f832982c3835f8727564bf3f6
https://vbn.aau.dk/da/publications/91bfa1a9-495e-4b4b-b8cf-0a5a79512a38
https://vbn.aau.dk/da/publications/91bfa1a9-495e-4b4b-b8cf-0a5a79512a38
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.