Zobrazeno 1 - 10
of 194
pro vyhledávání: '"practitioner inquiry"'
Publikováno v:
School-University Partnerships, 2023, Vol. 16, Issue 2, pp. 101-109.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SUP-03-2023-0017
Publikováno v:
School-University Partnerships, Vol 16, Iss 2, Pp 101-109 (2023)
Purpose – Many K-12 teachers teach difficult topics as part of their curricula, and discussions of difficult topics are common across grade levels and content areas. As teachers increasingly engage with difficult topics in their classrooms, the nee
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9d9b3f1866324623812db760a9ee9d17
Autor:
Amanda Giles, Bedrettin Yazan
Publikováno v:
Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science, Vol 16, Iss 1, Pp 36-45 (2023)
Research calls for practice-based inquiry where language teachers conduct exploratory action research to transform their pedagogical practices to impact student achievement. This study builds on the research in practitioner inquiry, teacher collabora
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/016f37a97eff45bdb74cbf721fd82a22
Autor:
Hanh Dinh, Lan Nguyen Thi Huong
Publikováno v:
Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science, Vol 16, Iss 1, Pp 65-80 (2023)
This qualitative study reports the results of sensemaking when teacher-practitioner inquiry in professional development (PD) is carried out for 120 Vietnamese K-12 and college teachers. The PD was designed to prepare teachers to teach with different
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5241b59c51e942fa92f8a658fcd84c30
Autor:
Monea, Bethany, Burrows-Stone, Katie, Dunbar, Jennifer Griffith, Freed, Jennifer, Stornaiuolo, Amy, Griffin, Autumn A.
Publikováno v:
English Teaching: Practice & Critique, 2022, Vol. 21, Issue 4, pp. 413-427.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ETPC-08-2021-0096
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brianna Kennedy, Mark Preston S. Lopez
Publikováno v:
Teaching & Learning Inquiry: The ISSOTL Journal, Vol 10 (2022)
In this practitioner inquiry, instructors in a teacher preparation program at a research-intensive university address their instructional effectiveness and improvement of student learning outcomes in a Single Course in Multicultural Education (SCME).
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a5acd122174541c986c6f93c9dc013ab