Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"practice order"'
Publikováno v:
رشد و یادگیری حرکتی ورزشی, Vol 16, Iss 3, Pp 41-61 (2024)
Introduction: The goal of research is to create a learning environment that can increase learning. This study aimed to investigate the effect of contextual interference on spatial accuracy and motor reprogramming of the sequential motor task in peopl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c5f916db7aa04736b71d14aa66706ee3
Autor:
Hamer, Kenneth, author
Publikováno v:
Hamer's Professional Conduct Casebook, 2023.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780192883384.003.0013
Publikováno v:
Pilot and Feasibility Studies, Vol 6, Iss 1, Pp 1-15 (2020)
Abstract Background If adults practice several motor tasks together, random practice leads to better transfer and retention compared to blocked practice. Knowledge about this contextual interference (CI) effect could be valuable to improve neurorehab
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/af9c7d3f55ce453e966dc60c4df86fa6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Judith Verena Graser
This research aimed to assess whether children with brain lesions would profit more from practicing different motor tasks in blocked order (i.e. repeating one task several times before switching to the next task) or in random order (practicing the di
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0c83114e610b508d93c67cbc11b225cd
https://doi.org/10.26481/dis.20210316jg
https://doi.org/10.26481/dis.20210316jg
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.