Zobrazeno 1 - 10
of 1 602
pro vyhledávání: '"practice and teacher training"'
Autor:
Fernando Candela-Rodríguez, Boris1 boris.candela@correounivalle.edu.co
Publikováno v:
Tecné, Episteme y Didaxis. jul-dic2023, Issue 54, p339-354. 16p.
Autor:
dos Santos Silva, Kelly Mellry1 kellymellry@discente.ufg.br, Santos de Oliveira, Sheila2 sheilasaoliv@ufg.br
Publikováno v:
Revista Plurais - Virtual. 2023, Vol. 13, p195-213. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Her Chongmouayang, Nghi Van Bui
Publikováno v:
Vietnam Journal of Education, Vol 4, Iss 2 (2020)
Given the strict guideline and significant innovation from the Laos Government, there are certain limitations in teacher training in Laos. This paper focuses on selected internationally published works on training teaching skills for prospective teac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a054a301b14d48278c863b474ed3de75
Autor:
Obata, Minae
Publikováno v:
早稲田日本語教育学. 33:61-80
Autor:
Osmeris Esquea-Gamero
Publikováno v:
Praxis, Vol 13, Iss 2, Pp 171-180 (2017)
This paper outlines the development of the doctoral thesis Meanings of Pedagogical Practice in Teacher Training for Social Development. This research aims to identify the meanings that teachers attribute to pedagogical practice during their training,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/74c59db2327e46bd924bb6540932c437
Publikováno v:
Páginas de la Educación; 2020, Vol. 13 Issue 1, p126-145, 20p