Zobrazeno 1 - 10
of 2 155
pro vyhledávání: '"practical report"'
Autor:
Röhle, Anne1,2 (AUTHOR) anne.roehle@uniklinikum-dresden.de, Willemer, Marie-Christin1,2 (AUTHOR) Marie-Christin.Willemer@uniklinikum-dresden.de, Birdir, Cahir3,4 (AUTHOR) Cahir.Birdir@uniklinikum-dresden.de, Nitzsche, Katharina3,4 (AUTHOR) Katharina.Nitzsche@uniklinikum-dresden.de
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education. 2024, Vol. 41 Issue 5, p1-8. 8p.
Autor:
Seo, Takashi
Publikováno v:
Evolutionary & Institutional Economics Review (Springer Science & Business Media B.V.); Apr2024, Vol. 21 Issue 1, p131-143, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Korean is often referred to as a low-resource language in the research community. While this claim is partially true, it is also because the availability of resources is inadequately advertised and curated. This work curates and reviews a list of Kor
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2012.15621
An Experience of Introducing Primary School Children to Programming using Ozobots (Practical Report)
Autor:
Körber, Nina, Bailey, Lisa, Greifenstein, Luisa, Fraser, Gordon, Sabitzer, Barbara, Rottenhofer, Marina
Algorithmic thinking is a central concept in the context of computational thinking, and it is commonly taught by computer programming. A recent trend is to introduce basic programming concepts already very early on at primary school level. There are,
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2008.13566
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
長岡崇徳大学研究紀要 = Bulletin of Nagaoka Sutoku University. 3:66-71
本報告は,学内に設置された高大連携ワーキンググループによる高校生対象の「学びの看護体験」の2021年と2022年の活動報告である.高大連携ワーキンググループは,高校と大学の教育