Zobrazeno 1 - 10
of 48
pro vyhledávání: '"practical epistemology analysis"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Sports and Active Living, Vol 3 (2021)
The development of a re-understanding or re-investigation of body pedagogy is currently prominent in the field of physical education (PE) and sport pedagogy. This goes for the learning of movement capability and health but also in relation to outdoor
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/18163635458e42d4bb427e8ad7738229
Publikováno v:
Educare. :30-57
In Swedish home and consumer studies (HCS), cooking forms a part of the core content, and students often experience the results in a sensuous way – by eating the food. Sensuous, or aesthetic, experiences may affect students’ meaning-making and th
Autor:
Katrien Van Poeck, Leif Östman
Publikováno v:
ENVIRONMENTAL INNOVATION AND SOCIETAL TRANSITIONS
This article presents and illustrates an analytical framework designed to open-up the black-box of what and how people learn while trying to tackle sustainability problems and to investigate the potential of learning processes and outcomes to enable
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5c234c6d77d35480c12af8a49fedd898
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:uu:diva-452433
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:uu:diva-452433
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
A. Manneh, Ilana
There is agreement in research about the need to find better ways of teaching chemistry to enhance students’ understanding. This thesis aims to contribute to the understanding of how we better support teaching and learning of undergraduate chemistr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::4c92c43d4be8f00bcd1ae435992ae565
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-163805
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-163805
Autor:
Andersson, Pernilla
Denna rapport presenterar analysmetoder och forskning som fokuserat lärandeprocesser i undervisningspraktiker. Mer specifikt utgör denna rapport en sammanställning av det pragmatiska teoretiska ramverket som utvecklats och tillämpats inom forskar
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::7a4f4ff105725918b02bf23888b6c1cf
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-177310
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-177310
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Game-Based Learning. 5:11-24
The aim of this study was to explore Swedish junior high school students meaning-making of participating in exergaming in school based on their aesthetic judgments during game play. A transactional approach, drawing on the work of John Dewey, was use