Zobrazeno 1 - 10
of 174
pro vyhledávání: '"practical classes"'
Publikováno v:
E-Journal of Humanities, Arts and Social Sciences, Vol 5, Iss 4, Pp 434-447 (2024)
This paper, framed within the interpretivism theory, argued that government, stakeholders, and policymakers could foster and promote policy advocacy to address the challenges militating against the participation of physically challenged learners (PCL
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7c6438f86ad64314a4a03cf8bf3034df
Publikováno v:
Архитектон, Iss 3(87), p 24 (2024)
Practical training is presented as an integral component of the vocational education system. Organization of practical classes in different educational institutions is analyzed. The analysis confirms the relevance of this issue today. The study propo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e8674ce7b0444783b38ad45ba721da19
Autor:
Manoel Leão Lopes Júnior, Erica Fernandes Cantão, Eder Jacson Dias Pereira, Luely Oliveira da Silva, Lourivaldo da Silva Santos, Railda Neyva Moreira Araújo, Marivaldo José Costa Corrêa, Gabriel Dante da Silva Monteiro
Publikováno v:
Revista Brasileira de Educação do Campo, Vol 7, Pp 1-28 (2022)
This work deals with teaching and learning methodologies aimed at the science class at the Euclides Moreira Pontes School located in the Quilombola são Benedito do Vizeu community. The research discusses the fragmentation of teaching and learning in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/742d967a49244cfd8b6357c54ee7433a
Autor:
Alagić, Ozana
Publikováno v:
saZnanje / Knowledge. 2(2):236-248
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=941156
Autor:
O.E. Abaturov, O.O. Agafonova
Publikováno v:
Zdorovʹe Rebenka, Vol 15, Iss 3, Pp 200-203 (2020)
The article deals with the experience of remote teaching of pediatrics to the fourth year medical students at the Department of Pediatrics 1 and Medical Genetics of Dnipropetrovsk Medical Academy in quarantine time due to the COVID-19 pandemic. The a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0262b8602c004f9e8225d43cfeab4b4a
Autor:
Tverdokhlib, Tetiana
Publikováno v:
Studia Universitatis Babes-Bolyai - Theologia Orthodoxa / Studia Universitatis Babes-Bolyai - Orthodox Theology. LXIV(1):111-132
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=780028
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fernanda Stefanny Lima Sobrinho, Mayara Camila Santos Silva, Viviane Patrícia Pereira Félix, Josefa Betânia Vilela Costa
Publikováno v:
Diversitas Journal, Vol 3, Iss 2, Pp 359-363 (2018)
This article is based on the perception that the development of laboratory classes facilitates the process of teaching and learning. Therefore, providing the evolution of the students, allowing them to inquire and reflect on certain matters and for
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e193be4300694c84b237ca49a4b39dd9