Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"powertrain topologies"'
Publikováno v:
Energies; Volume 15; Issue 15; Pages: 5396
Eco-driving algorithms optimize the speed profile to reduce the energy consumption of a vehicle. This paper presents an eco-driving algorithm for battery electric powertrains that applies a split loss integration approach to incorporate the component
Autor:
Ahmet Kiliç
Publikováno v:
Volume: 9, Issue: 1 52-57
International Journal of Automotive Engineering and Technologies
International Journal of Automotive Engineering and Technologies
The automotive industry is changing due to automation, e-mobility, connectivity and shared mobility. For realization of automated driving systems, a high degree of safety and reliability is required. In today's vehicles a driver serves as a fallback
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Othaganont, P; Assadian, F; & Auger, DJ. (2017). Multi-objective optimisation for battery electric vehicle powertrain topologies. Proceedings of the Institution of Mechanical Engineers, Part D: Journal of Automobile Engineering, 231(8), 1046-1065. doi: 10.1177/0954407016671275. UC Davis: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/16x9d67d
Proceedings of the Institution of Mechanical Engineers Part D Journal of Automobile Engineering, vol 231, iss 8
Proceedings of the Institution of Mechanical Engineers, Part D: Journal of Automobile Engineering, vol 231, iss 8
Proceedings of the Institution of Mechanical Engineers Part D Journal of Automobile Engineering, vol 231, iss 8
Proceedings of the Institution of Mechanical Engineers, Part D: Journal of Automobile Engineering, vol 231, iss 8
Electric vehicles are becoming more popular in the market. To be competitive, manufacturers need to produce vehicles with a low energy consumption, a good range and an acceptable driving performance. These are dependent on the choice of components an
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c304b0b24539fb45ed75073753e95ebf
https://dspace.lib.cranfield.ac.uk/handle/1826/10948
https://dspace.lib.cranfield.ac.uk/handle/1826/10948
Publikováno v:
World Electric Vehicle Journal
Volume 9
Issue 1
Volume 9
Issue 1
The ever more stringent global CO2 and pollutant emission regulations imply that the optimization of conventional powertrains can only provide partial reductions in fleet emissions. Vehicle manufacturers are therefore responding by increasing the ele
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.