Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"potential of thinking"'
Autor:
Steinhauer, Patsy, Cardinal, Trudy, Saleh, Muna, Stavrou, Stavros, Driedger-Enns, Lynne, Murphy, Shaun, Huber, Janice
Publikováno v:
Studying Teaching and Teacher Education
Publikováno v:
Naučno-Pedagogičeskoe Obozrenie, Iss 4, Pp 120-130 (2023)
Актуальность работы обусловлена тем, что рассмотрение профессионального мышления как ресурса требует расширения представлений о нем к
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9ce38f22b8714bceb97df253a6ea7e10
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
S.Z.K. Ibragimova
The article considers the method of project activity as a means of developing the creative thinking of adolescents. This method originates in the XVI century. The use of the project method in modern education makes it possible to significantly divers
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::77d0a80fa6648c3da4d7fd789388b879
В статье обобщены различные исследования автора, изучавшие воздействие на профессиональное педагогическое мышление макрофактора – но
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::92ded7ccfa684a3ec8fbf94667819b0a
Autor:
Aries Anisa
Publikováno v:
Jurnal Inovasi Pendidikan IPA, Vol 3, Iss 1, Pp 1-11 (2017)
Penelitian ini bertujuan untuk menganalisis efektivitas pembelajaran IPA berbasis potensi lokal Jepara untuk meningkatkan keterampilan berpikir kritis peserta didik SMPN 1 Bangsri Jepara. Metode penelitian ini adalah kuasi ekspreimen dengan cluster r
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.