Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"posteruptive enamel breakdown"'
Autor:
Tharian B Emmatty, Aluckal Eby, Methippara John Joseph, Jose Bijimole, Kumar Kavita, Ismail Asif
Publikováno v:
Journal of Indian Society of Pedodontics and Preventive Dentistry, Vol 38, Iss 1, Pp 14-19 (2020)
Background: Molar incisor hypomineralization (MIH) is a developmental dental defect and has a significant impact on the quality of life of affected individuals. Most of the prevalence studies of MIH have been carried out in the European countries; ve
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1a56745f9b4943e2bb4949424e2010ac
Autor:
Kritika K Daryani, K S Poonacha, Anshula N Deshpande, Bhavna H Dave, Monika Khoja, Kinjal S Patel
Publikováno v:
Journal of International Clinical Dental Research Organization, Vol 11, Iss 1, Pp 26-31 (2019)
Context: Molar-incisor hypomineralization (MIH) is a defect existing in the form of demarcated and opaque lesions and in severe cases with posteruptive enamel breakdown. There is a lack of knowledge, learning, and practice on MIH in pediatric dentist
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/60faa94ecb52465d828b81ba52d03fe0
Publikováno v:
Journal of International Clinical Dental Research Organization, Vol 11, Iss 1, Pp 26-31 (2019)
Context: Molar-incisor hypomineralization (MIH) is a defect existing in the form of demarcated and opaque lesions and in severe cases with posteruptive enamel breakdown. There is a lack of knowledge, learning, and practice on MIH in pediatric dentist
Autor:
Methippara John Joseph, Kumar Kavita, Tharian B Emmatty, Ismail Asif, Aluckal Eby, Jose Bijimole
Publikováno v:
Journal of Indian Society of Pedodontics and Preventive Dentistry, Vol 38, Iss 1, Pp 14-19 (2020)
Background: Molar incisor hypomineralization (MIH) is a developmental dental defect and has a significant impact on the quality of life of affected individuals. Most of the prevalence studies of MIH have been carried out in the European countries; ve
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.