Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"postdoctoral scholar"'
Autor:
Karena H. Nguyen
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
Postdoctoral scholars (“postdocs”) occupy a distinct academic stage and therefore have unique career and professional development needs. We aimed to explore whether a cohort-based program could promote skill development, support career preparatio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/850a35f8e98a4bb389ff5fa0cbe9664f
Autor:
Yara A. Alshwairikh, Ana Clara Fanton, Kyra A. Prats, Mary K. Burak, Marlyse C. Duguid, Freya E. Rowland
Publikováno v:
Ecosphere, Vol 14, Iss 10, Pp n/a-n/a (2023)
Abstract Publications are the mainstay of academic success, yet scientific writing requires consistent feedback and practice to build and maintain skills. In this study, we surveyed 342 environmental biology trainees (i.e., graduate students and post
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/14f9d3c11d0840b98c7741843032998f
Publikováno v:
Studies in Graduate and Postdoctoral Education, 2020, Vol. 11, Issue 1, pp. 35-55.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SGPE-03-2019-0032
Publikováno v:
BioScience, 2011 Sep . 61(9), 699-705.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.1525/bio.2011.61.9.8
Autor:
Darren S. Hoffmann, Katherine Kearns, Karen M. Bovenmyer, W. F. Preston Cumming, Leslie E. Drane, Madeleine Gonin, Lisa Kelly, Lisa Rohde, Shawana Tabassum, Riley Blay
Publikováno v:
Teaching & Learning Inquiry: The ISSOTL Journal, Vol 9, Iss 1 (2021)
In this study, graduate students and postdoctoral scholars participated in a hybrid, multi-institutional workshop series about course design. Trainees developed college courses based on their research expertise, posting works-in-progress to a shared,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6f9a4233ee2f4032878fc1b3b9cd7e63
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Systematic Reviews, Vol 7, Iss 1, Pp 1-7 (2018)
Abstract Background A growing number of postdoctoral scholars are following diverse career paths that require broad skill sets to ensure success. Yet, most postdoctoral professional learning and development initiatives are intended for academic caree
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/77132043834b49d39c668662f9bfe712
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.