Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"postdoctoral education"'
Autor:
Daniels, Ronald J.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2015 Jan . 112(2), 313-318.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26460433
Autor:
Dolan, Erin, Johnson, Deborah
Publikováno v:
Journal of Science Education and Technology, 2009 Dec 01. 18(6), 487-500.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20627731
Autor:
Lorden, Joan F., Matalon, Sadis
Publikováno v:
Change, 2002 Jan 01. 34(1), 44-49.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40165783
Autor:
David S. Metzger, Rupali J. Limaye, Manya Magnus, Wendy W. Davis, Michael B. Blank, David D. Celentano
Publikováno v:
Journal of Acquired Immune Deficiency Syndromes (1999)
Background There is an urgent need to intentionally develop and expand mentoring for junior faculty from underrepresented communities in the area of HIV research. Such a goal is increasingly recognized as essential across all scientific fields becaus
Autor:
Suzuki, Keiichiro
Publikováno v:
Co*Design. 1:45-51
大阪大学では、2008 年度から2012 年度にかけて、企業等でのインターンシップを中心とする、「若手博士人材」を対象とするキャリア開発支援プログラムが実施された。このプログラムの
Autor:
Israeli, Nathan
Publikováno v:
The Journal of Higher Education, 1944 Nov 01. 15(8), 428-430.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1977155
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Henry, Charles, Waraksa, Elizabeth A., Williford, Christa, Coats, Lauren, Shore, Elliott, Maclachlan, John C., Parrott, Jennifer M., Rose-Steel, Tamsyn, Kouper, Inna, Rawson, Katie, Chen, Amy, Pickle, Sarah, Waldroup, Heather, Flores, Jodi Reeves, Brodeur, Jason J., Daniels, Morgan G., Nicholls, Natsuko, Turnator, Ece, Sayre, Meridith Beck, Brunner, Marta, Croxall, Brian, McGinn, Emily
This volume celebrates the first decade of CLIR’s Postdoctoral Fellowship Program by bringing together 20 past and present CLIR postdoctoral fellows to share their thoughts on their experiences and, more broadly, on the direction of academia. Each
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6a3fa303a234c8a16693b63fa75e5bf0
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, vol 111, iss 16
The long-held but erroneous assumption of never-ending rapid growth in biomedical science has created an unsustainable hypercompetitive system that is discouraging even the most outstanding prospective students from entering our profession—and maki
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.