Zobrazeno 1 - 10
of 159
pro vyhledávání: '"post-qualitative inquiry"'
Publikováno v:
Digital Culture & Education, Vol 14, Iss 5, Pp 107-126 (2023)
This paper examines the child–environment–researcher aesthetic encounters that emerged through a post-qualitative methodological approach called rhizomatic patchworks. Rhizomatic patchworks is an arts-based analytical process grounded in relation
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/922921891d6a42fca28e08bc2fc0f44e
Autor:
Isabel Correa, Nathan Holbert
Publikováno v:
Digital Culture & Education, Vol 14, Iss 5, Pp 191-213 (2023)
This article explores material-led research as a posthumanist methodology for practitionerresearchers in the learning sciences to study their own making practices, methods, and outputs. Unlike other first-person methodologies, material-led research a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dec70477cf9f4a5ba49e85b58276ad87
Autor:
Simpson, Barbara, editor, Revsbæk, Line, editor
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780192849632.001.0001
Publikováno v:
Ethics, Ethnography and Education
Autor:
Raewyn Tudor, Shanee Barraclough
Publikováno v:
Social Work and Society, Vol 21, Iss 1 (2023)
Post-humanism and feminist new materialism offer insights for social work to engage with the mutually entangled relations of the material-social world. Although taking up these alternate knowledges challenges concepts such as human agency, long-held
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7430a82961134643a0c4176f78584b9d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jackson, Alecia Y., author, Mazzei, Lisa A., author, Revsbæk, Line, author, Simpson, Barbara, author
Publikováno v:
Doing Process Research in Organizations : Noticing Differently, 2022.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780192849632.003.0011
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Formazione & Insegnamento, Vol 20, Iss 2 (2022)
Cultural-historical activity theory (CHAT) appears to match the tenets of post-qualitative inquiry. However, post-qualitative inquiry is credited with being averse to method and to adopt post-modernist stances that are not consistent with CHAT’s st
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b7b44f17de7e41dbaf0fc4a6fc2677e2